torsdag 19 augusti 2010

sista dagen?

idag är det torsdag, var meningen att det skulle vara träningsmatch mot något lag men så blev det inte. ingen vågar tydligen. så ikväll är det sista träningen och efter träningen så ska vi väl ha ett snack med sportchefen osv. kan bli ett ja, kan bli ett nej eller så kan han säga att han vill att vi ska vara på try-out ett tag till. det får vi väl reda på ikväll.

i tisdags hade vi träningsmatch, blev 2-2 och jag fick gjort ett assist. gick dock inte bra för mig, var en svårspelad match eftersom att man bara varit på is 3-4 gånger innan det så vi hade ju i princip inga uppspel eller liknande. alla vanliga träningar med övningar 1 mot 1, 2 mot 2, 2 mot 1, you name it. dom har gått bra för mig, för då är det bara jag själv som kan göra något. men när man spelade matchen så om inte passningarna sitter bra eller om man får några passningar över huvudtaget så kan man inte göra något, bara åka och byta. nåväl, jag gör mitt bästa och får se om det är tillräckligt eller inte :)

snakkes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar