måndag 5 oktober 2009

nu är man igång

match igår, vinst 11-3. 2+2 stod man själv för och kändes riktigt bra. hoppas seriepremiären på onsdag går lika bra! annars så har vi flyttat till en stuga med gubbarna (suunta ja lukiT). det är en liten tvåa, sover 3 pers i 2 våningssängar. lite små slitet men funkar. har hittat både en lägenhet mitt i trelleborg och ett hus här i närheten får se vad det blir med det :)

såg the taking of pelham 123 (ironi på att jag och markus såg den samma dag utan att ha snackat med varandra). däremot tror jag att jag tyckte att den var bättre än vad han tyckte. han sa att den var okej, lätt sevärd. jag tycker att den var bra och lätt sevärd! var värt 1½h av mitt liv att se den.

nåja, nu ska jag kocka lite nudlar sen leffa. morroe!

kärlek & respekt /s

1 kommentar: