tisdag 20 april 2010

long time no see

gästinlägg av the radford.

ni som undrar var min blogg försvann, kan fråga mig irl.
kan säga att bla säpo var inblandad i den härvan. jag vet inte vad man får skriva om nuförtiden? känns helt sjukt att man inte får säga som man tycker och tänker.
no aivan sama. ska kasta ett gästinlägg hit en gång då och då. så får vi se hur det blir.

trainingcampen är igång. vi har tränat varje dag nu i 13 dagar. min vikt står på 97kg, ska försöka deffa lite mer seriöst nu när jag kommer från happis nästa gång, dvs i mitten av maj. skulle vilja få ner vikten till typ 92 eller nåt. men vi får se. annars bra. 150kg i marklyft, körde åttor och kändes bra. idag blir det och träna ben, nice nice..

sepas vikt var igår på 81, med rätt kost och rätt träning så går det upp. plus att vi tjackade typ 8kg protein. så det räcker ett tag.

nyktra i två helger, blir en tredje nu till helgen. hoppas bara på hojväder. var och startade gixxern i söndags.. åkte dock inte pga en förjävlig förkylning. som börjar avta nu. så det e nice.

snart dags för vappu 2010. vi firar i uppsala, var firar ni?

ps, jag är kär..

peace

/räde

1 kommentar: