söndag 12 juli 2009

lång helg

känns som att det varit söndag i 2 dagar, fast egentligen är det söndag först idag (kl: 01.26). skönt att jobba måndag - torsdag, hinner vila ut mycket jävla bättre även fast det bara är en dag.

har varit en lugn helg, varit rätt mycket nu på sistone (tog väl igen lite från tiden då jag var nykter över 2 månader). börjat träna hårdare igen, imorgon blir det en längre löpnings runda. var och sprang igår, sprang typ 3-4km i helt okej takt. gick bra, kom hem tog ett glas vatten och kände att jag var helt återställd så jag var och sprang samma runda en gång till. var skönt!

igår (lördag) var vi på merca träff i rosersberg. fanns några cleana bilar där, men på något sätt smittar min brors feelings av på mig. mackan sa att han tappat intresset nästan helt för bilar, att det bara är hojar han känner så för som han gjorde för bilar förut. på något sätt känns det likadant för mig, vad fan ska man ha en jävligt grym bil för? man kan inte köra på vintern då heller, samma som med hoj nästan. och hoj är garanterat roligare att köra (aldrig kört, men jag känner det på mig :D). har förresten ännu inte fått mina övningskörnings papper för körkort a, måste komma ihåg att ringa trafikstyrelsen på måndag och gapa lite.

såg Brüno fredags, fyyfaan vad sjuk film! skrattade rakt igenom hela filmen, går inte att förklara! filmen måste helt enkelt ses! (borat, soo 2006..)

king att man diggat sacha baron cohen sen 2002 då Ali G Indahouse kom ut. kunde utantill varenda scen i hela filmen. har väl sett filmen 10-15ggr, alltså hela filmen. sen har man väl spolat till dom bra scenerna 100tals gånger. det påminner mig om tiden då jag spelade fotboll. 6 år sen kanske? vi åkte med fotbollslaget till kiruna och spelade fotboll så berättade jag igenom hela filmen i bussen, när vi kom fram var jag helt förstörd i rösten. kunde inte snacka på hela vägen tillbaka. och jepp, ganska många tyckte att jag var sjuk i huvudet..

sett rätt mycket mma idag, man blir jävligt sugen på att börja träna det. har ändå grundkonditionen, grundstyrkan och kan väl mer än alla andra nybörjare inom mma (inte riktigt men nästan). eller så är jag bara jävligt blåögd :)

nu tänkte jag sova, orkar inte se UFC 100 inatt (04:00 på tv4 sport). mackan leechar den imorgon på morgonen så slipper man vaka, ser man den i bättre kvalité, slipper höra på paolo roberto och så är man nog mer taggad på morgonen. lär ha gåshud i lite över en timma!! sjukt pepp!





kärlek & respekt /s
p.s: hoppas att frank mir bryter av armen på brock lesnar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar