måndag 20 juli 2009

you know what im sayiinn.. sayin'

nu har jag finished all my tasks you know what im sayyiin. varit ute och sprungit tidigare idag ska laga käk på ett tag sen tänkte jag dra till gymmet. var ett tag sen jag gymma, har blivit mer kondition nu såhär strax innan hockey säsongen drar igång.

ruskig turnover har det också blivit. förra helgen, sällskap från finland och markus var här. hade något att göra 24/7 i princip. nu är alla gone, dock så blir man bara mer pepp inför nästa helg! blir bara träning fram till torsdag är det planerat, sen är det nog hoj fram till lördag. lär bli mycket åkande hoppas jag! :) skön femma blir vi i bulgarien också, cant wait. you know what im sayiin?

tänkte lira lite ufc, sen laga käk och senare får det väl bli gymet om jag inte helt plötsligt skulle få andra planer.

här har ni lite bilder:

macke och emmi @ club lime
(macke ei pelkää mitään!)


närmare 30 grader @ grönan


siiri, emmi och jenny

kärlek & respekt /s

1 kommentar:

  1. perkele sun kamera on perseestä. :( ja minä olen MAKKE

    SvaraRadera