söndag 19 juli 2009

weekEND

söndag idag, mackan åker till happis och jag stannar i stockholm helt ensam. ph är inte här, mackan är inte här, sulan är inte i uppsala, say whaaat.. kommer nog att vara trist som fan, men som tur är så är det exakt 7 dagar tills vi åker till bulgarien med grabbarna, sweet! nästa helg lär vara king den med. nu i helgen var vi på grönan, vågade åka fritt fall tilt. var inte meningen att åka tilt men vi råkade hamna i den kön så markus tvingade oss i den (macke ei pelkää, bara så ni vet). gick hur bra som helst, var riktigt skönt. sen åkte vi extreme, käkade och blev lite halvillamående så vi skippade insane. jag hade inte åkt den oavsett jag mått bra eller inte. nåja, blev utgång på hirchenkeller (inte rätt stavat), var ganska skit ställe så vi åkte till 360, var riktigt kul! träffade stina och nirpen där också.

igår var vi i täby på köpcentret och chillade väldigt hårt! mådde som en vanlig söndag. blev inte så många timmar i köpcentret så vi åkte hem och tittade på film, barnhemmet. ganska äcklig, sådär lagom. filmen hade en nackdel, dom snackade spanska eller franska, ett språk som jag inte kan.

nu glor jag på mtv cribs, dom visar precis Chris Angels crib. en lägenhet på luxor i vegas. han har ett massiivt garage där med kanske 20 bilar och 10 hojar. myys!



farsan kommer hem nästa vecka, fan vad skönt. blir nog ganska mycket åk med hoj! vilket ska bli kiiing! blir inte så mycket annat än träna och åka hoj kan jag tänka mig, innan resan till bulgary. nu ska jag och laga käk med mackan, hade bra! peace!

kärlek & respekt /s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar