måndag 10 augusti 2009

se on vale

rissanen lähti helsinkiin, eii paha.

det var ett tag sen man hann skriva några rader hit. varit och lirat matcher i helgen, fick igång spelet lite sisådär. kräver väl en vecka till innan man börjar vara i ordentlig form "igen". var och lira innebandy och körde cirkel träning med b-laget idag. var rätt tuff träning, sen vann vi ju innebandyn med 3-1 i matcher så man lär sova gott inatt :)

igår såg jag the hangover med henkka och sara, den var grymt bra. fick garva ett antal gånger! innan filmen körde jag och henkka 10 matcher NHL 09, oväntat så dominerade jag (5-1, 4-1, 4-1, 3-0 osv), henkka stängde av xboxen mitt i matchen 2 ggr. i slutet var det väl 7-3 i matcher. (en av matcherna förlorade jag med 2-0 tror jag. dock så vann jag skotten med 40-10 tror jag. har bild bevis). sen gav jag två vinster åt honom så att han inte skulle söndra mitt xbox. var en bra dag det med!

imorgon blir det is och chill, samma på onsdag. sen vilar jag torsdag och på fredag åker jag ner till sthlm. på lördag går jag på is med nynäshamn och på söndag har vi match. får hålla tummarna att man inte är allt för nervös :)

nu tänkte jag läsa lite av aldrig fucka upp, får se på vilken sida man somnar.

kärlek & respekt /s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar