onsdag 26 augusti 2009

rätt mycket som hänt

nu har jag varit nere i trelleborg (höllviken) i 1½ vecka. trivs jävligt bra fortfarande, känns som det rätta för mig. alla i laget är schyssta och träningarna flyter på bra som fan brevid burakovsky :) (han ringde coachen idag och sa att han ville att jag skulle lira i samma femma som han hela sessen), känns bra! söndag har vi första matchen, premiär kan man väl kalla det fast det är en träningsmatch. hoppas man får göra några points direkt så man släpper "trycket".

lördag händer det annat också, UFC 102!! fyfan vad det är en bra card. inte varit en så bra card på länge hoppas jag att jag får säga efteråt. hoppas alla är så bra som dom ser ut och känner sig i "countdown". kommer vara gåshud i alla jävla matcher, småå king!
tips från coachen:

Randy Couture win by TKO/KO
Thiago Silva win by Submission
Chris Leben win by KO
Nate Marquardt win by KO (maybe decision)
Brandon Vera win by TKO

har börjat lira lite poker igen, gått bra som fan denna vecka. skönt med lite tidsfördriv på dagarna nu när man ännu inte jobbar. imorgon löser det sig ifall jag får jobb som fastighetskötare (aka seppä). ifall jag inte får det jobbet så blir det kanske privatskola, såna som behöver hjälp. som inte är helt friska, man får som en egen elev att hålla i nacken. får se vad som händer. imorgon är det iallafall underskrift på kontraktet hoppas jag!

nu får jag tacka för mig!

kärlek & respekt /s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar