torsdag 13 augusti 2009

sthlm

imorgon åker jag tillbaka till sthlm, sen på lördag vidare till nynäshamn. har fått ett try-out kontrakt där, får se om jag håller div 1 (södra) måttet. tränar lördag och har match på söndag. sen får jag väl ett besked ifall jag duger eller inte. ifall jag gör det så flyttar jag dit, mys!

såg crank 2 igår, sämsta filmen på otroligt länge. ligger väl på 1-2p (skala 1-10). dom hade mixxat en bra låt in i filmen iaf (suck my dick).

idag ska jag, mikkis och toni glo transformers 2 här hemma hos mikkis. den lär vara bättre än crank 2! sen imorgon lite småfix och efter det sthlm. ska bli skitkul att komma på is med nynäs, bara man inte är allt för nervös. :)

kommer nog info hur det gick efter helgen. wish me luck!

kärlek & respekt /s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar