tisdag 30 juni 2009

blod, svett och tårar

framförallt svettigt! 29 grader i skuggan för tillfället, varit 30 senaste dagarna och det ska tydligen fortsätta med kanon väder veckan ut. skönt att jobba ute men kanske lite väl varmt, man bränner sig och så har man lust att jobba naken. nåja, men jag ska inte klaga! nu när vi väl har varmt så får det väl vara lite extra :)

blod, ja igår. flyttade över i princip allt ifrån denna lägenhet till markus & kenus. skulle koppla tvn, var lite allmänt less annars också så slår jag huvudet i en ikea hylla och får ett jack på typ 1½cm. inte fått så ont på ett jävla bra tag. om man hade varit miljonär hade jag garanterat slagit sönder fönstret (visst, jag hade ångrat det 5min efteråt), jag var nära att göra det även fast jag inte är det! men som tur så fick skåpet tåla slaget istället för fönstret.
som sagt så flyttade vi över allt, så nu bor jag själv och markus bor också själv än så länge. får se när kenu kommer och stökar hit till sthlm.

tårar har jag nog inte fällt (mer än skrivit -cry på msn),rubriken kom från en låt så nu får ni inte läsa något roligt. fan vad ni trodde att jag hade lipat, jojo (that´s so 2008).

näe nu ska jag ta mig till gymet och svettas lite till, har ju svettats hela dagen så varför inte åka dit och svettas ännu mer. är väl lika, proppen gick i lägenheten så jag har ingen ström här. lär väl inte ha det på någon vecka, så teknisk som jag är. nu iväg, höös!



kärlek & respekt /s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar