tisdag 23 juni 2009

har tid över

så tänkte dra igång bloggandet igen. lär vara aktiv här till en början, hoppas jag åtminstone.

för er som jag inte snackat med på ett tag (jävligt många faktiskt) så har jag flyttat till stockholm nu. bor ihop med markus tills fredag (26e) om allt går som planerat. då flyttar markus och kenu ihop i en trea i lägenheten brevid, så då blir jag kvar i denna mysiga ettan. har bott här strax över 2 månader nu och lär bo 1½ månad till. sen blir det att skriva på kontrakt för något lag, som ännu är osäkert. jobbar här som montör/lärling/sommarjobbare för likadan firma som jag jobbat för i ett antal år här i sthlm. sen tränar jag på dagarna/kvällarna. blivit mycket gym senaste 2-3 månaderna, lär bli mindre gym 1½ månad framåt och mer kondition. nu när vikten ligger på 80kg så är benen tyngre i uppförsbackarna :) det lär det bli ändring på innan jag går på is!

har skickat in massa papper för körkort a (mc), har tänkt börja övningsköra och sen ta kort nästa sommar när jag är 21. markus är och kör för tillfället också, han köpte en ny hoj gsxr 600 -02 (bilder och eventuell video kommer senare ikväll). helt sjukt hur pepp man är på att börja övningsköra!!

måste åka iväg och hämta brorsan nu!



kärlek & respekt /s

2 kommentarer: