lördag 27 juni 2009

flytt, gravendal och överdriven huvudvärk

vaknade vid 11, mackan var redan uppe. käkade morgon gröt och flyttade över mackans & kenus grejer till deras lägenhet. kenu var förbi i några timmar med hans fru och förde tvn och lite annat sen fortsatte dom till norrköping. fan vad skönt att få denna lägenheten helt själv. är smått trångt att bo två i 20kvms lya. henkka snäll och mikkis heinänen kommer hit i slutet av nästa vecka så vi får trängas här till söndag men efter det blir det sweet att vara här helt själv :)

efter att kenu åkte iväg började jag och mackan med några kalla, snart drar vi till ph. sen efter det blir det söder där vi ska träffa sulan och emma.

underbart väder är det också, småmys! uppdaterar säkert senare, hade!

update:

ja, blev några kalla här hemma sen gick vi över till spriten och sen blev vi på fyllan. ph kom över och dunkade lite musik med oss och så. vid 20.00 (kanske?) tog vi taxi till medis, snaps. där fanns det massivt med folk och jävligt mycket goa gubbar och tjejer. sutinen, sajanti, sulasalmi, emma, frida, hwass (...berg) och mackan. satt där och njöt av det sköna vädret och kasta lite juttuja. helt plötsligt försvinner markus, blev nästan rånad osv, han skriver nog mer om det i hans blogg. jävligt orolig var man när han var borta 2h helt plötsligt. nåja, jag blev full som fan, somnade nästan inne på krogen. så jag bestämde mig för att ta taxi hem (typ 01.25). vaknade på morgonen att jag spillt grogg på bordet och med helt överdriven huvudvärk! -sui

markus har varit och hämtat farsan och dom från värtahamn, medans jag har städat hela lägenheten. nu ska jag nog käka och sen spy. hös!

kärlek & respekt /s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar