onsdag 24 juni 2009

the heat is on

ja fyfan, nu börjar sommar värmen slå igenom på riktigt, i hela landet också. var närmare 20 grader 06:30 när jag åkte till jobbet och var 26 när jag åkte hem, svettigt. annars gick tiden fort på jobbet, rensade lite på firman och sen körde jag bil resten av dagen.

markus är ute och kör hoj, överdrivet sugen blir man på att köra. gåshud igen när han startade hojen och åkte iväg!! fyfan, fyfan! längtar att mina papper från trafikstyrelsen ska komma så att jag får börja övningsköra. king att man får köra själv när man övningskör med hoj, att man slipper ha någon som sitter och gnäller bakom ryggen.

hockeyn börjar lösa sig, hör rätt mycket intresse från olika håll. vilket är hur kul som helst. hade aldrig trott att jag skulle få så här mycket erbjudanden, beror nog på att jag inte tror på mig själv. dock går jag inte ut med något förrän något är klart! :)

nu måste jag hämta mackat från garaget och sen lyssna på hans stories av dagens cruis.




kärlek & respekt /s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar